Home » , » 8. Access වලදී Report එකක් සකස් කර ගැනීම

8. Access වලදී Report එකක් සකස් කර ගැනීම

Written By Saman Bandara Herath on Sunday, March 17, 2013 | 4:29 AM

අපි මේ වන විට Access භාවිත කරලා Database එකක් සකස් කරගෙන ඒ තුළ
1.    Table එකක්
2.    Query එකක්
3.    Form එකක්
සකස් කර ගන්නා ආකාරය සාකච්ඡා කලා. දැන් අපගේ කාර්යයේ මූලික කොටස් ටික සම්පුර්ණයි. මීළගට අපිට කරන්න තියෙන්නේ මෙම දත්ත සමුදායේ තොරතුරු මුද්‍රිත පිටපතක් ලෙස ලබා ගැනීම සඳහා සූදානම් කර ගැනීමයි.

0 comments:


Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...